کرگدن آبی

آن‌چنان دیوانگی بگْسست بند
که همه دیوانگان پندم دهند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

ترجمه‌ی از دست رفته

يكشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۲۳ ب.ظ
    ترجمه‌ی بخشی حذف شده از رمان «کافکا در کرانه» در وبلاگ قبلی‌ام از دست رفته و چون برای ادامه‌ی مطلب رمز گذاشته بودم، قابل بازیابی نیست (لینک به پست مربوطه). نمی‌دانم چرا از ترجمه‌ام کپی نگرفتم. شاید چون فکر می‌کردم بلاگفا همیشه هست و هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد. آیا در بین دوستان قدیمی کسی است که از آن مطلب کپی گرفته باشد؟
  • کرگدن آبی

نظرها (۱۲)

خوانده بودمش 
زیادی به همه چیز اعتماد کردیم ....
پاسخ:
بله متأسفانه.
  • ماهان هاشمی
  • متاسفم!

    بلاگفا هیچوقت قابل اعتماد نبود و نیست!

    پاسخ:
    ای بابا
  • یک مردِ جدّی
  • بیخیال
    از نو بنویس
    شاید بهتر شد :-)
    پاسخ:
    دوباره بشینم ترجمه کنم؟
    عجب.
  • ایزابلا ایزابلایی
  • منم خونده بودمش حیف. نه ندارمش.
    پاسخ:
    ممنون
    مردشور بلاگفارو!!!
    پاسخ:
    حیف شد
    هه. فکر کن یه درصد!
    پاسخ:
    منم به امید همون یک درصد این درخواست رو دادم.
    ترجمه تو وبلاگ بلاگفایی داشتی؟ کو بود؟
    پاسخ:
    بود ولی بعد از زلزله دیگه نیست.
    شاید یه خط از ترجمه رو سرچ کنی، کسی جایی کپی کرده باشدش، من فقط کلیتش یادم مونده :P
    پاسخ:
    سرچ کردم ولی به نتیجه‌ای نرسیدم :/
  • بانوی بهمن ماه
  • آخ آخ عجب پُستی بوده !!عنوانش منو یاده فیلم "درخشش ابدی یک ذهن"پاک انداخت.من جزوه همون یک درصدام که اگه این پُست رو دیده بودم حتما ترجمه ش رو کپی میکردم.حیف واقعا.


    پاسخ:
    ای بابا اینم از شانس منه.
    فیلمش رو دیدم. ایده‌ی جالب و ترسناکی داشت.
    چه خوب که دیگه به بلاگفا اعتماد نداریم ...
    پاسخ:
    با اعتماد از دست رفته‌مان چه کنیم؟ ;)
    آه! چه بد.من با اون مطلب بود که با وبلاگتون آشنا شدم.اون مطلب باعث شد با موراکامی آشنا بشم و ترغیب شدم کتابشو بخونم.
    پاسخ:
    چه خوبه که اون مطلب باعث شد کتابشو بخونی :)
  • زهراسادات نوری
  • سلام
    کلی مطلب از وبلاگ خودم تو بلاگفا از دست دادم. به توصیه شما وبلاگ بچه هام رو تغییری ندادم تا امشب که بی خوابی به سرم زد و نوشته هاشون رو کپی کردم تو ورد حداقل.

    حالا آیا این فضا قابل اعتماده؟
    من هاست شخصی هم دارم برای سایتهام و اونجا هم پیش اومده در اثر اشتباه یه همکار همه چی پاک شده و جتی با برگردوندن بکاپ یه چیزایی از دست رفته، البته مسلما نه مطالب دو سال!
    پاسخ:
    سلام،
    اینجا ظاهرن اگه بیش از سه گیگ فضای آپلود بخوای باید اشتراک بخری و بر خلاف بلاگفا که از راه تبلیغات درآمدزایی می‌کرد، مسئولان بلاگ از چنین روش‌هایی کسب درآمد می‌کنند.
    حالا اینکه در آینده حریص نشن و چیزای دیگه‌ای رو پولی نکنن به خودشون بستگی داره.
    من توصیه نمی‌کنم کسی بیاد یا نیاد، اما تا جایی که به خودم مربوط می‌شه در حال حاضر و با شرایط فعلی از بودن در اینجا راضی هستم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">