کرگدن آبی

آن‌چنان دیوانگی بگْسست بند
که همه دیوانگان پندم دهند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نگارخانه

جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۹ ب.ظ

Flower Clouds


ابرهای گل

ادیلون ردون

۱۹۰۳

۴۴.۵×۵۴.۲ سانتیمتر

مؤسسه هنر شیکاگو

  • کرگدن آبی

نظرها (۹)

ردون
نقاشی که نقاشی هایش را از رنده رد می کند که حتی حتی حتی میتونه مغز آدم رو رنده کنه
یه دادای دوست داشتنی .  آدم وقتی وارد طبیعت بشه. همین طبیعت شمال توی زمستون، کافیه فقط یه متال باز باشی نه نقاش! تا بفهمی چه طوری میشه از طبیعت حس گرفت
امیل نولده رو فراموش نکن توی نگارخانه ات. حیفه!
پاسخ:
حتمن. البته اعتقاد دارم هر چی ناشناخته‌تر، بهتر.
نمیدونم این چه سبک نقاشی میشه ولی همین که سورئالی نیست دلچسبه :)
پاسخ:
تا حدودی باهات هم‌عقیده‌ام ;)
چقدر این نگارخانه ها رو دوست دارم..مرسی :)))
پاسخ:
خواهش می‌کنم.
شب بود و من بودم و تو
ای کاش که خورشید نمی کرد طلوع

+شاعرش نمیدونم کیه
پاسخ:
چه زیبا بود و به‌جا.
  • آناهــیــ ـــتا
  • گلهای بدون اوفلیا..
    Like tnx
    من هیچی از نقاشی و سبک‌هاش سر در نمیارم، ولی هر چی نگاه می‌کنم این چه قد خوبه. مرسی.
    پاسخ:
    قربانت برادر.
  • ثمین سعیدی نیا
  • چقدر دلم تنگ شده برای نقاشی
    پاسخ:
    نذار این دلتنگی، عادتت بشه.
    چقدر چشم نوازِ این نگارخانه
    چه ایده خوب و جالبی:)
    +چقدر خوب که دوس داشتید مهم شادیِ دوستانه
    پاسخ:
    لطف داربد :)
    اگه دوست داشتید می‌تونید در پیج اینستاگرامم باقی تابلوها رو ببینید: @dailyhonar
    یا در کانال تلگرامم همون تابلوها رو بعلاوه‌ی تکه‌متن‌هایی از کتاب‌ها و شعر و موسیقی ببینید: @bazmandeh_rooz

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">