کرگدن آبی

آن‌چنان دیوانگی بگْسست بند
که همه دیوانگان پندم دهند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نگارخانه

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹ ق.ظ
Three children

سه کودک

جرج بلوز

۱۹۱۹

۷۷.۱×۱۱۲ سانتیمتر

کاخ سفید

  • کرگدن آبی

نظرها (۱۳)

طبیعت سبز هیچوقت من راگرم نمی کند.
مثل همیشه قشنگ :))
  • ماهان هاشمی
  • عالی! :)
    پست های نگارخانه خیلی عالیه ، انگاری که آدم رفته باشه یه نمایشگاه نقاشی :)
    گفته بودم از قالبتان خوشم می اید؟ففط دلم به حال ان کرگدنه میسوزه:-(
    پاسخ:
    نه نگفته بودید.
    و البته کرگدن‌ها نیازی به دل‌سوزی ندارند.
    زیباسسسسست
    ای بابا! دختر بچه وسطی کلا سه تا حرکت قلم مو بیشتر رو صورتش نشده، ولی چقد به نظر ناز میاد!! 
    آدم یاد داستانایی مثل آناکارنینا میفته، نمی دونم چرا البته!
    چه حس خوبی داره..
    خیلی خوبه این.......خیلی
    میگم میدونم عکس رو باید از قسمت بلاگ ایمیج عوض کرد اما من چیزی پیدا نکردم...قبللن یه جی پی جی تو قالب سرچ میکردیم یدا میشد اما اینجا نمیشه....دیدم شما عوض کردین گفتم بپرسم...ابعاد عکس چند در چند اشه؟!
    پاسخ:
    بستگی به قالب داره. هر چی فکر می‌کنم یادم نمیاد از کجا عوضش کردم.
    زیبا...
    خیلی خوب میشه اگه یه بخش هم اضافه کنین به اسم گرامافون کرگدن مثلا :))) 
    بعد اهنگ بزارین اونجا :D
    پاسخ:
    نمی‌دونم شوخی کردی یا جدی گفتی اما به نظرم این کار، نقض قانون کپی رایت هست.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">