کرگدن آبی

آن‌چنان دیوانگی بگْسست بند
که همه دیوانگان پندم دهند

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

نامه

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ب.ظ

سلام، من کرگدنِ آبی هستم. چیزهای زیبا را دوست دارم.


پ.ن. وبلاگ قبلی: خاطرات مردی که کرگدن شد

  • کرگدن آبی

نظرها (۲۳)

پایگاه جدیدتون تبریک :)
پاسخ:
پایگاه رو خوب اومدید.
ممنونم :)

سلام.

کاش در بلاگ اسکای یا همون بلاگفا ادامه می دادید!

دلم می خواست در لیستم باشید.

خب اینطور سخت است و رایانه شلوغ می شود و مبایل قاطی می کند!

پاسخ:
سلام آرش خان،
اگر مشکل از لینک کردن است، پیشنهاد می‌کنم از فیدخوان‌هایی نظیر feedly یا inoreader استفاده کنید. با استفاده از این فیدخوان‌ها می‌توانید تمام وبلاگ‌های موردنظرتان حتا آن‌هایی که فیلتر هستند را یک‌جا داشته باشید و از به‌روز شدنشان باخبر شوید. اپلیکیشن‌ موبایل هم دارند که کار را خیلی راحت‌تر کرده.
منزل نو مبارک!
پاسخ:
سپاس :)

سلام....حالا چرا آبی؟!!!

تبریک برای وبلاگ جدید....

پاسخ:
سلام، همین‌طور بی‌هوا.
ممنونم.
خونه جدید مبارک :)))))
پاسخ:
ممنون.
خوشحالم که هنوز می نویسید

پاسخ:
لطف دارید.
چه خوب که اومدین اینجا
پاسخ:
اینجا به‌شدت احساس غریبی می‌کنم.
  • ایزابلا ایزابلایی
  • سلام
    چه خوب شد که اومدین اینجا :)
    پاسخ:
    سلام،
    تبلیغاتِ دوستان بی‌تأثیر نبود :)
    چقدر این عکس قشنگه... آبی شدنت مبارک :)
    پاسخ:
    ممنونم :)
  • بانوی بهمن ماه
  • پس بالاخره تصمیم بر اینجا شد.مبارکتان باشد خونه ی نو.
    میخوانیمتان.

    پاسخ:
    لطف دارید.
    خوش‌آمدید:)))
    پاسخ:
    چرا می‌خند؟ ؛)
    حالا دیگه خیلی خوب شد.
     امیدوارم زیاد بنویسین
    پاسخ:
    کار نیکو کردن از کم کردن است ؛)
    وبلاگ جدید مبارک.امید که چرخش واست بچرخه:)
    پاسخ:
    ممنونم. همین‌طور برای شما :)
  • میس سرندیپیتی
  • منظورت از چیز، چیز که نیست؟! :((
    پاسخ:
    منظورم زیبایی‌ست. همه‌ی چیزهای زیبا.
    شایدم متوجه سؤالت نشدم.
  • خانوم پاف
  • سلام ! 
    کرگدن ها این روزها آبی ترند :-)
    پاسخ:
    سلام :)
  • یاسی ترین
  • سلام خونه نوت مبارک :)
    آبی شدنت مبارک. لابد یا استقلالی شدی یا دیگه تو خشکی زندگی نمیکنی!
    پاسخ:
    سلام، ممنون :)
    هیچ‌کدوم. کرگدن رو یکی دیگه ثبت کرده بود، به اجبار عنوانِ کرگدن آبی رو انتخاب کردم :/
    چقدر خوب که اومدی اینجا ، وبلاگ جدید مبارک :)
    پاسخ:
    سپاس :)
    سلام مهندس
    +
    دل من سیاست
    ولی
    آبی رو خیلی دوست دارم
    پاسخ:
    سلام، خوش اومدی.
    چه خوبه که دوباره مینویسین :-)
    خونتون مبارک و پایدار 
    پاسخ:
    ممنون :)
    سلام کرگدن آبی!
    فکر میکردم تنها کرگدن آبی دنیا باشم، بعد فکر کردم تنها کرگدن آبی وبلاگنویس دنیا هستم؛ الانم که در خدمتیم دیگه! :))
    پاسخ:
    سلام،
    یه لحظه فکر کردم خودم واسه خودم کامنت گذاشتم.

    پ.ن. وقتی از بلاگفا اومدم اینجا، دیدم کرگدن از قبل ثبت شده، گذاشتم کرگدن آبی. نگو اینم داشتیم و نمی‌دونستم. به هر حال برای من مهم نیست که تنها کرگدن آبی دنیا باشم. اگه برای شما مهمه می‌تونی تغییر رنگ بدی ;)
    :))
    اتفاقا خیلیم خوبه که دوتاییم! :)
    پاسخ:
    Give me a five :)
  • مرضیه دانایی
  • چرا شما کرگدن شدی؟؟؟
    از دیو و دد ملولی؟؟؟
    کرگدنت آرزوست؟؟؟
    یا چی؟؟؟
    پاسخ:
    دلیلش شخصیه.
    سلام. وبلاگ جدیدت مبارک.
    چرا مطالب وبلاگ قبلیتو منتقل نمی‌کنی به اینجا؟
    نکته‌ی جالب اینجاست که ظاهراً علاقه داری برای آدرس وبلاگت از ترکیب ۲ کلمه استفاده کنی که یکیش فارسیه و دیگری انگلیسی!
    ironmard - bluekargadan
    پاسخ:
    سلام، حسش نیست.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">